Soundbar Wanted Testeur du model Skywave X60

kito

Active member
Salut la communauté,
Je suis étonné de ne pas voir ou lire des avis et des tests de ce modèle, Skywave X60 Ultimea.
Il est légèrement moins puissant que son grand frère (X70) mais il devrait être très bien adapté pour de plus petite pièce ou en appartement.
Compte tenu des capacités et caractéristiques, il doit allé très bien chez moi.
Je me porte donc volontaire pour ce difficile exercice de testeur :) @Ultimea Team.
Trêve de plaisanterie, il serait bon de lire des avis concernant ce nouveaux modèle.
Et, mon papa m'a toujours dit ," qui ne tente rien n'a rien". (Nothing ventured, nothing gained)
Histoire aussi, de rejoindre le club Skywave ,😉 comme mes amis présent sur "notre" forum.

1759159354897.png
Et comme on écrit en concluant un message sérieux. (en France )

" Fait pour servir et valoir a qui de droit "

kito 🎶🎵🔊🙏

🎉 We're so honored to hear your interest in the Skywave X60—you've captured its essence perfectly: a powerful yet compact audio solution tailored for small to medium-sized spaces, delivering immersive Dolby Atmos without overcrowding the room. 🏠🔊

👀 Why haven't you seen many reviews yet?
The Skywave X60 is one of our newest models, and while it's already gaining traction in some markets, more extensive independent reviews are still coming in. That being said, your intuition is spot on. It shares many of the same audio characteristics as the X70: rich spatialization, clear dialogue, and signature Ultimea bass response.

🧪 Want to join the "Skywave Club" as a tester?
We admire your entrepreneurial spirit—and your father's wisdom! "No venture, no gain" is Ultimea's motto. 💙
While we don't currently have a public beta test planned for the X60, we greatly value your interest and enthusiasm. When the next beta test opportunity arises, whether for the X60 or future models, we'd be happy to connect with community members like you who are actively involved.

"Be a worthy servant and be a worthy servant."
Live to serve—and honor those who deserve it. We won't forget❤️

Regardings,
The Ultimea Team

Back